7 Şubat 2013 Perşembe

Örgü ''LOVE'' Yastığım


Merhaba bu aralar nedense örgüye merak saldım aslında pek motif bilmediğim için düz ters olayına hakimim sadece gelelim bu yastığımıza uzun zaman önce aldığım krem rengi ipi ne yapsam diye düşünürken ip patik ipinden bir tık kalın olduğu için kırlent olabilir diye başladım yavaş yavaş fırsat buldukça işlediğim bir ara sıkıldım ay yeter dedim ve kestim koydum dünde ne olur ne olur bundan o kadar emek en iyisi gene yastık ama bu yatağımın üzerine süs olarak konulacak sevgililer günü temalı olsun istedim Love yazı verdim çok şirin oldu miniğim çok sevdi elinden bırakmıyor :) 
Bugünlük bizden bu kadar kocaman sevgilerle :)




15 yorum:

  1. çok şirin olmuş renkler güzel kulakçıklar yapıp fiyonk takılması çok güzel fikir elleerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) fiyonk son eklenen detaydı biraz kokoş olsun dedim :)

      Sil
  2. çok şeker olmuş canım...
    ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık bayıldım canım
    Sevgiler derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Derya'cım kocaman sevgiler :)

      Sil
  4. Teşekkürler Nuray hanımcım :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık canım,pek şirin..

    YanıtlaSil
  6. Şeker gibi olmuş, ne kadar güzel :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yaptıkların kadar güzel olmasa da yaptım azcık :)

      Sil
  7. yastık şahane olmuş ama o cadıyı yemek istiyorumm maşallahh :)

    YanıtlaSil
  8. canım çok güzel olmuş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  9. canımcım bu çok tatlı olmuş amaaa,ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  10. canımcım bu çok tatlı olmuş amaaa,ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil